domingo, 30 de diciembre de 2012

KARÁCSONYI ÉDESSÉGEK I. Gyömbéres-narancsos szívecskék

Esta receta se puede ver en castellano aquí.
 
Mivel a blog költöztetése elhúzódik, úgy láttam jónak, hogy elkezdem feltölteni a recepteket amikkel el vagyok maradva. Először a karácsonyra készített édességekkel kezdem, bár elmúlt már a karácsony, de nem írja azt elő semmilyen törvény, hogy máskor ne lehetne ezeket a finomságokat elkészíteni. J
Ezt a receptet Csenge blogján találtam, úgyhogy nem fogom lemásolni, nála megtaláljátok.
Mindössze annyit változtattam rajta, hogy kandírozott gyömbér híján én kandírozott narancshéjat tettem bele, ami nagyon jó ízpárosítás volt a csokoládéhoz, amit a végén egy ecsettel vittem fel a szívecskékre (csak az egyik oldalukon,  különben hozzáragadtak volna a papírhoz). J
 
 

0 comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...